SİLİNDİR KÖPÜKLE Su Üzerinde Durma Çalışması

SİLİNDİR KÖPÜKLE Su Üzerinde Durma Çalışması

Bu videoda size yüzme havuzunda kullanabileceğiniz bir üründen bahsedeceğim. Aslında yoga, pilates veya masaj yaparken kullanılan bu üründen yüzme branşında nasıl yararlanılır ona bakacağız..

Köpük malzemeden yapılmış bir ürün inceleyip yorumlamam için bana gönderildi. En başından söyleyeyim; firma ile ilgili herhangi bir sponsorluk veya reklam anlaşmam yok. Sizlere ve firmaya faydam olacaksa ne mutlu bana. Ürün üzerine de adımı yazmışlar, teşekkür ederim. Çok ince bir davranış. Her üründe kişiye özel isim yazıyorlar mı bilmiyorum açıkçası.
Şirketin internet sitesine girip baktığımda aslında yüzme ile ilgili standart ürünlerin imalatı ve satışının yapıldığını gördüm. Firma bilgisini alt açıklamaya koyarım. Elime geçen ürün ‘’trigger point foam roller’’ olarak adlandırılmış. Havuz içinde yaptığım uygulamalarda çok önemli iki konuda faydalı olabilecek potansiyele sahip olduğunu farkettim:
Bunlardan ilki bel fıtığına iyi gelmesi; uzun zamandır kronik bel ağrısından muzdarip olan eşimden özellikle denemesini rica ettim ve görmüş olduğunuz şekilde kullandığında belini çok rahatlattığını söyledi eşim.

Diğer bir önemli kullanım alanı ise beni ilgilendiriyor ki; yaptığım denemelerde yüzme eğitimi sırasında su üzerinde durma becerisi kazanmada işe yarayacağını farkettim. Su üzerinde durma ile ilgili videolarımı daha önce kanalımda yayınladım. Buradan ulaşabilirsiniz. Sıkı takipçiler iyi bilecektir; ‘’ekmeğe yağ sürme’’ ismini verdiğim bir çalışmam var. Bu çalışma sayesinde öğrencilerimin su duyguları gelişiyor, suyu daha iyi kullanmayı öğreniyorlar. Test ettiğim bu silindirik köpük sayesinde su üzerinde durmayı öğrenirken gerek el-kol hareketleri gerekse de ayak-bacak hareketleri doğru ve kalıcı şekilde geliştirilebiliyor. Yapmanız gereken tek şey köpüğünüzü diz arkasına ve/veya bacak arasına alıp dengede kalmaya çalışmak. Devamında ise sörf tekniği ile kendinizi daha da geliştirmek mümkün olacaktır.

Peki bu ürünün normal deniz makarnalarından ne farkı var diye merak ederseniz hemen söyleyeyim; bunun kaldırma kuvveti çok daha fazla. Bu sebeple suda yapılan denge çalışmalarında en ufak hata bile kendini gösteriyor. Yüzme hocaları için faydalı bir ürün.
Kolay gelsin.

Üretici Firma: https://actifoamsports.com

Yüzme ile ilgili tüm videolarımın yer aldığı oynatma listesine erişmek için:
https://www.youtube.com/playlist?list=PL4fi5E9JMuTsh_gNStQsEBcLr9K2yeEky

#SerkanÖzkeskin #marmarasport #SuÜzerindeDurma #YüzmeTeknikleri #YüzmeDersleri #YüzmeKursu #YüzmeVideoları #YüzmeDrilleri #HızlıYüzme

yüzmeyüzme tekniklerihızlı yüzmek

Post a Comment

0 Comments